lista:

Kategori: allting.

10 saker jag tycker om:

Solsken.
Att fotografera.
Gå på stan.
Prata med fina vänner
Tecknade filmer som trassel.
Prata i skype.
Håkan hellström.
Papperstranor.
Loppis och second hand.
Mina djur.


9 saker jag tycker mindre om:

Läskiga filmer.
Schweppes.
Matematik.
Kladdiga fingrar när man äter ostbågar.
När tv:n hakar upp sig när man ser på något
intressant.
När någon snackar skit bakom ryggen.
När man blir sviken.
Irriterande lysande finne i ansiktet.
Lögner.


8 bloggar jag läser:

Coffeeworld
Climbingtrees
jonesochgiftet
ajonssons
ouryoungdays
shal
rememberpauline
beatasbilder

7 saker jag vill göra i framtiden:

Åka till London.
Tälta med mina vänner.
Börja gymnasiet.
Pussa på en fin kille.
Fotografera massa.
Ta kort under vattnet.
Göra en kortfilm.


6 råsnygga män/killar:

Killen jag tycker om.
Ashton kutcher
Ash stymest
Aaro
n johnson
Harry styles
Heath Ledger (i 10 orsaker att hata dig)

5 saker jag är rädd för:

Att misslyckas.
Få hjärtat krossat.
Såra någon jag tycker om.
Att det ska komma fiskar vid 
benen när jag badar (haha).
skräckhistorier (ännu en gång, haha)


4 ord som beskriver mig:

Glad.
Omtänksam.
Knasig.
Rolig.


3 saker jag ser fram emot:

Sommarlovet.
att få träffa dig igen.
gymnasiet.

2 böcker jag tycker om:

Ps. Lycka till ikväll
Resten får du ta reda på själv.


1 bra låt:

Kyss mig - Axel Algmark.

Kommentarer

  • MMEELI.SE / L.A dreams & hairdressing (student) säger:

    ---

    Hej! Jag är med och kvalar till Miss World Sweden för att förhindra mobbing och drog/alkoholmissbruk. Kolla motivering och rösta på mig så är jag dig EVIGT tacksam!!! http://www.missworldsweden.se/kval2012/emelie_nielsen Detta är min dröm!



    Radera detta om det ej intresserar dig.

    2012-03-10 | 23:20:06
    Bloggadress: http://mmeeli.se
  • Amanda Jonsson säger:

    Svar: jag har lagt upp ett recept :D

    2012-03-11 | 18:13:04
    Bloggadress: http://ajonssons.blogg.se/
  • nathalie. säger:

    kyss mig med axel algmark är så otroligt bra!

    2012-03-14 | 16:20:26
    Bloggadress: http://conscious.blogg.se/

Kommentera inlägget här: